maanantai 15. lokakuuta 2012

Nothing to blog about.

Normaali maanantai.
Normal monday.






Ihan ymmärrettävää, että ollaan tämmösii, on sentään maanantai.
Quite understandable that we are/act like this, it's monday.

Huomisesta.
Jos mulla on aikaa koulun jälkeen, meen ostamaan uudet tekoripset Seppälästä, eli ne maksaa noin kolme euroa. Saatan myös käydä leatherheavenissa ostamassa niittejä joita mä sitten laitan mun siniseen ruutupaitaan tai jotain.

About tomorrow.
If i have time after school, I'm going to buy new fake lashes.
I'm going to buy them from Seppälä, so they are going to cost about three euros.
I might also go to leatherheaven to buy studs which I'm going to put to one of my shirts or something.





Koulun tietokoneen väärinkäyttöä.
The school's computer abuse.




 I hate school "food", so coffee and energy drinks are good substitutes.





3 kommenttia: